Första träningen avklarad

Det gick över förväntat, jag satte några passar, tramapde om någon i ett anfall och lyckades stoppa några anfall. Dock känner man att benen inte är vana vid den balansen som man behöver när man kör fullt på skridskorna, men det kommer förhoppningsvis.

Fick en kommentar om att jag körde med galler när jag spelade i a-laget, men det var ganska givet från den personen. Dock är det ju en lånad hjälm jag kör med och då vill man ju inte hålla på och skruva i den. Förhoppningsvis får jag väl en hjälm från laget snart och då är det väl bara till att införskaffa visir. Tyvärr tillkommer en extrakostnad för tandskydd på ca 1600spänn :/ sicket bajs.

Kommentarer
Postat av: Johan

Måste ju inte köpa tandskyddet hos tandläkaren. Finns för 200-300 på intersport eller vad som helst.

2008-10-01 @ 22:35:24
URL: http://www.jenefeldt.se
Postat av: Malin

känns som om du vill ha tänderna försäkrade så gör det hos tandläkaren peter. annars kommer du inte få en krona från försäkringsbolaget om det händer något.. jag tycker du ska köra på galler.. :)

2008-10-02 @ 11:32:18
URL: http://maaliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0