Handledare

Det är underbart med handledare, tänk er detta scenario.

Du skriver en sak. Visar upp för handledare A och B ni kommer överens om att du ska skriva om alltihop.

Du skriver om allt, men det blir lite mindre än förra gången pga tidsbrist.

Handledare A vill inte svara för att det inte är tillräckligt mycket.
Handledare B vill inte svara för den vill inte störa det som A ska säga.

Du skickar in lite mer text om något annat

Handledare A säger att det är bra men kommer med lite kommentarer.
Handledare B säger, "jag håller med A"

Tack som fan. Jag återkommer nästa gång med 20st då kanske de kan klämma ur sig något..

Nu blev den här historien inte riktigt som jag hade tänkt.. men just nu är jag i en situation när jag skulle vilja ha en kommentar på det jag skrivit för att gå vidare, men jag får ingen kommentar för att jag har skrivit för lite, därför får jag sätta mig och skriva något helt annat bara för att få ihop lite text...

Äh skit samma det blev bara luddigt.. ont i magen har jag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad pratar du om? exjobbet? går det inge bra?

2008-10-13 @ 15:35:27
URL: http://www.jenefeldt.se
Postat av: Simon

skicka över det så kanske man kan komma med en kommentar..

2008-10-13 @ 15:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0