Hockeykarriären del2

Träna samma dag som man gett blod? nja
nu känns det som att jag har sagt det till alla jag har träffat eller pratat med under kvällen, känns som en bortförklaring, men att tappa 4.5dl blod gör sitt..
Satan vad trött jag var under passet myglade ändå undan några övningar... huvet bara snurrade när jag satte mig ner.. men det känns ändå som att jag börjar få in känslan lite mer... nu ska jag jobba på orken lite grand också...

Tränarn tyckte att jag skulle vara med på lagfotot idag.. spännande, jag stod på en bänk som var ca 1.20m hög och väldigt ranglig med skridskor på mig... Med lånade byxor, en aldeles för stor tröja, instoppad i byxorna och handskar från början av 90-talet. Tur att jag i alla fall hade varit och klippt mig på förmiddagen och att jag fick stå lång bak. ska nog komma undan ändå..
Frågan är vad det betyder att han vill ha med mig på kortet.. då kanske han tycker att jag är värd en plats i alla fall, just nu känns det som att jag inte har några som helst problem med knät.. de stora problemen just nu är konditionen, tekniken och splitvision så jag kan ha koll på mina motståndare...

Ajja, det är sent nu har nattat om en galen malte i en timme vet inte vad problemet var.. men nu ska jag sova i alla fall.. nya tag imorgon..

jahapp.. nu vaknade han igen.. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0