Hockeykarriären del4 teknik

Igår var det teknikövningar som gällde på träningen, och där kan jag säga att jag har saker att ta igen. Skulle snurra ett varv runt sin egen exel i fart och ta med pucken, jag kan säga attd et var tur att vi körde mot koner och inte motståndare, för då hade jag inte kunant gå hem från träningen....
Där har vi något att bygga vidare på, men jag kan trösta mig med att förmodligen var fler som det gick mindre bra för, jag hade själv ingen koll.. hade fullt upp med att snurra i övningarna och hämta andan mellan, men tränaren sa efteråt "ja ni ser det är aldrig för sent att träna teknik"
Man kan ju hoppas på att han itne bara syftade på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0