Jag dog just lite till...

Här sitter jag och har årets ångest över mitt ex-jobb. Inte nog med det jag har två distanskurser som jag för tillfället har lagt på hyllan för att lyckas med ex-jobbet. Dock vill jag inte lägga undan dem för länge eftersom jag vill ha betyg i dem.. Vet inte vad csn skulle säga annars..

Vad hände då? jo vi ska skriva en opponering i den ena kursen på ett arbete. Jag hade tänkt att man skulle slänga ihop några rader som man brukar.. kolla lite på strukturen. kanske fylla ut med några stavfel o sen skicka in, inte mer med det.. Så läser jag vad läraren har skrivit : "För att kunna kritisk ganska den uppgift du opponerar på måste du förstås läsa litteraturen den bygger på." Jaha tackar.. där dödades genast halva min nästa vecka pga att jag måste läsa igenom all literatur som har använts till den här uppgiften.. arsel..
Inte nog med det.. jag har en hemtenta som ska in om en vecka också..  i samma ämne..  den har jag inte heller tid att skriva.. för jag måste ju jobba med exjobbet, som inte går framåt..

Faaans helvetes jävla skit.. kan inte bara inspirationen slå mig snart.. jag behöver verkligen det här!!

edit. jag såg nu att jag bara ligger två uppgifter efter i den andra kursen också...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hang in there, kompis! Strukturera och organisera. Listor is the shit. Du kan visst fixa det här tror jag.

2008-10-25 @ 10:42:10
URL: http://levasomkarin.blogspot.com
Postat av: Hanna

Lite skön studieångest. Ibland tänker jag att det är skönt att det finns nätter också. Ibland tänker jag att det är för jävligt att man ska behöva läsa hela tiden. Jag försöker hålla mig till dagarna...

2008-10-27 @ 16:58:21
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0