Kvällsmusik

Jag läste Kottebys inlägg om winnerbäck till plugg och tänkte jävla larv. Man blir inte ledsen av Lasse, satte på vatten under broarna och började diska. Efter fem låtar hade jag en klump i bröstet och var tvungen att byta till lite trall-rock Takida (förlåt Maria, men du sov ju;-) Direkt så släptte klumpen.. jag vet inte vad det var som hände men viss musik passar inte vid vissa tillfällen... Kan inte säga att jag var överväldigad av Takida heller men det var bättre i alla fall..

Nu lyssnar jag på Billy Talent och mår riktigt bra.. ska äta några bullar o dricka lite te innan sängen..

ps. jag får säga att man kan bli vemodig av lasse för jag har lyssnat på all hans musik. Blir så trött på människor som har hört två låtar och säger att man blir självmordsbenägen av att lyssna på honom.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0